بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان در عدم استفاده از سایت های گوگل و یوتیوب

۰۳ آبان ۱۳۹۱ | ۱۳:۳۲ کد : ۵۳۰۵ معاونت فرهنگی
تعداد بازدید:۴۴۴
امروزجهان اسلام در خیزش به توهین به پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) متلاطم است و غیرت اسلامی در رگ مسلمانان به جوش آمده، دشمن بداند اگر جهان اسلام، عزم خود را جزم کند، هیچ قدرتی در برابر آن، توان ایستادگی ندارد.
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان در عدم استفاده از سایت های گوگل و یوتیوب

امروزجهان اسلام در خیزش به توهین به پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) متلاطم است و غیرت اسلامی در رگ مسلمانان به جوش آمده، دشمن بداند اگر جهان اسلام، عزم خود را جزم کند، هیچ قدرتی در برابر آن، توان ایستادگی ندارد.

 این امر برای تمام جهانیان واضح شده که آمریکا و صهیونیسم در واقع از گسترش اسلام وحشت دارند و یکی از دلایل اقدام اخیر موهن آنها، مقابله با رشد اسلام‌گرایی است. اگر کشورهای غربی از چنین رفتارهای غیرانسانی و غیردینی دست برندارند، کشورهای مختلف جهان بیدار شده و آگاهی مردم و دولت‌های مختلف، ننگی بر پیشانی دولت‌های متحد صهیونیسم خواهد زد.

آیا موج بلندی که رهبر معظم انقلاب، در اجلاس تهران از آن خبر می دادند، در راه نیست؟ و آیا همه روزه بر ارتفاع و دامنه ی این موج افزوده نمی شود؟ به یقین، موجی که از آن یاد شد، در حد و اندازه ی تسخیر سفارتخانه های آمریکا و آتش زدن پرچم این کشور، متوقف نمی ماند. آیا آل سعود می تواند از یکسو، داعیه ی خادم الحرمین داشته باشد و از سوی دیگر، هم پیمان دشمنان و دشنام دهندگان به رسول گرامی اسلام(ص) باقی بماند؟ برخی دیگر از کشورهای اسلامی که هنوز دیکتاتورهای دست نشانده ی آمریکا بر آن حکومت می کنند نیز حال و روز مشابهی دارند. از هم اکنون در عربستان زمزمه ی قطع صدور نفت به آمریکا شنیده می شود و در اردن، برکناری ملک عبدالله اردنی و...

"متهم اول در این جنایت، صهیونیسم و دولت امریکا است. سیاستمداران امریکا اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند، باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملت‌های مسلمان را به درد آورده‌اند، به مجازات متناسب بااینانند.برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان نیز بدانند که این حرکات مذبوحانه‌ی دشمنان در برابر بیداری اسلامی، نشانه‌ی عظمت و اهمیت این خیزش و مبشّر رشد روزافزون آن است"

در همین راستا و به دنبال اعلام مدیرشرکت گوگل مبنی برعدم توقف پخش فیلم توهین آمیزبه پیامبر، علمای مسلمان، جستجوگر گوگل و سایت یوتیوب را در تمام نقاط جهان به وسیله ی مسلمانان به مدت دو روز برای فهماندن اعتراض مسلمانان تحریم کرده اند. و اینک جامعه ی دانشگاهی دوشادوش ملل مسلمان ثابت خواهد کرد یک و نیم میلیارد مسلمان در دفاع از پیامبر بزرگوارشان ساکت نخواهند نشست.

روز دوشنبه و سه شنبه ۲۴ و ۲۵ سپتامبر (3 و 4 مهرماه) روز عدم استفاده از دو سایت یاد شده است و انتظار می رود سهام شرکت گوگل افت کرده و خساراتش به ۲۱۰ میلیون دلار برسد.


نظر شما :