ساختمان انجمن‌های علمی

۰۴ دی ۱۳۹۱ | ۱۳:۲۰ کد : ۵۳۳۹ فرهنگی
تعداد بازدید:۴۷۴
ساختمان انجمن‌های علمی "شهید داریوش رضایی‌نژاد" با حضور رییس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونان دانشگاه کاشان افتتاح شد
ساختمان انجمن‌های علمی "شهید داریوش رضایی‌نژاد" با حضور رییس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونان دانشگاه کاشان افتتاح شد.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه کاشان گفت: در این ساختمان 10 انجمن مهندسی و بین رشته‌ای مستقر شده‌اند که به فعالیت‌های علمی خود خواهند پرداخت.

دکتر محمد شریف‌زارعی، با اشاره به اینکه در قبل به دلیل نبود فضای مناسب، فعالیت‌های انجمن‌های علمی این دانشگاه به صورت پراکنده انجام می‌شد اظهار داشت: با ایجاد این ساختمان تمامی فعالیت‌ها در یک مکان گسترده علمی انجام می‌پذیرد.

وی، برق، رباتیک، سمپاد، بیوتکنولوژی، معدن، عمران، شیمی، هوا فضا، مکانیک و آمار را از جمله انجمن‌های مستقر در این سختمان برشمرد و افزود: این ساختمان به منظور ضرورت بسط زمینه‏‌های اعتلای فضای علمی و فرهنگی در دانشگاه، سامان بخشیدن به فعالیت‌های خودجوش دانشجویی و بهره‏وری بهینه از توان علمی دانشجویان ایجاد شده است.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه کاشان، نامگذاری این ساختمان، به نام شهید داریوش رضایی نژد را گرامیداشت یاد و خاطره این شهید رشته مهندسی ذکر کرد و اظهار داشت: انجمن‌های مهندسی این دانشگاه نیز با الگوپذیری این شهید جهاد علمی خود را ادامه خواهند داد.


 

 

شهید داریوش رضایی‌نژاد دانشجویی کارشناسی ارشد برق (گرایش قدرت) دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی در دوم مرداد سال 1390 توسط تروریست‌های کوردل به شهادت رسید.


 


نظر شما :