برگزاری نشست بررسی و نقد فیلم‌های ضد اسلامی به همت کانون فرهنگی رسانه

۲۰ آذر ۱۳۹۱ | ۱۳:۳۴ کد : ۵۳۳۲ نهاد مقام معظم رهبری
تعداد بازدید:۵۴۹
نشست بررسی و نقد فیلم‌های ضداسلامی به همت کانون فرهنگی هنری رسانه دانشگاه کاشان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در دانشگاه کاشان برگزار شد.
نشست بررسی و نقد فیلم‌های ضداسلامی به همت کانون فرهنگی هنری رسانه دانشگاه کاشان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در دانشگاه کاشان برگزار شد.

کارگردان سینما و تلویزیون در این نشست با اشاره به اینکه سینما در گذشته به عنوان هنر محسوب می‌شده است افزود: متاسفانه غرب سینما را سلاحی برای مقابله با اسلام و رواج ایران‌هراسی بکار گرفته است.

مهدی نوری‌مقدم اظهار داشت: در حال حاضر سینما ابزاری برای حفظ منافع عده‌ای سرمایه‌دار و دولت‌های مستکبر در مقابله با ملت‌های آزاده بکار می‌رود.

وی، به ضرورت هوشیاری و آمادگی همیشگی نسل جوان و فرهیخته دراین عرصه تاکید کرد و یادآورشد: بایستی با سرلوحه قراردادن منویات رهبر معظم انقلاب و بنای کارهای فکری ریشه‌دار در دانشگاه‌ها و مجامع علمی، خود را به سلاح آگاهی از تاریخ و گذشته پربار فرهنگ خودی مجهز کرده و با پشتوانه غنی قرآن، این کتاب روشنگر به مقابله با ضد ارزش‌ها پیش رفت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان نیز هدف از برگزاری این نشست را در راستای محکومیت ساخت فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اعظم اسلام (ص) ذکر کرد.

محمد مهدی صباغی، نقش هالیود در تولید فیلم های ضد ایرانی و اسلامی، معرفی فیلم‌های خارجی هدفدار، روشنگری نسبت به هجمه تبلیغات رسانه‌ای را از جمله موضوعات ارائه شده این نشست ذکر کرد.

وی افزود: ترویج فرهنگ بی‌رغبتی به کار و سازندگی در میان جوانان از اهدافی است که دشمنان نظام اسلامی با انواع ابزارها از جمله هنر و سینما آن را به کار گرفته‌اند که هوشیاری و بصیرت نسل جوان و انقلابی، خنثی کننده همه این تلاش‌های توطئه‌آمیز است.



نظر شما :