جشنواره رویش در دانشگاه کاشان آغاز بکار کرد

۰۶ آبان ۱۳۹۱ | ۱۳:۳۷ کد : ۵۳۱۵ اخبار فوق برنامه
تعداد بازدید:۴۹۰
جشنواره رویش (نمایشگاه معرفی و ارائه آثار کانونهای فرهنگی و هنری) دانشگاه کاشان با حضور رئیس این دانشگاه آغاز به کار کرد.

 جشنواره رویش (نمایشگاه معرفی و ارائه آثار کانونهای فرهنگی و هنری) دانشگاه کاشان با حضور رئیس این دانشگاه آغاز به کار کرد.

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان گفت: در این جشنواره چهار روزه کانونهای فرهنگی و هنری این دانشگاه، با ارائه برنامه های متنوع از جمله اجرای تئاتر، پخش فیلم، موسیقی، شب شعر، جلسات بحث و گفتگو، تریبون آزاد، کلاسهای آموزشی(امداد و نجات، طراحی، نقد فیلم، سفالگری، خطاطی...) به معرفی عرصه های موجود جهت فعالیت های فرهنگی و هنری در دانشگاه کاشان می پردازند.

دکتر محمد شریف زارعی افزود: در این جشنواره دوازده کانون قرآن و عترت، آتلیه7، ایرانشناسی و گردشگری، ایثار، نگاه سبز، تئاتر، رسانه، موسیقی، شهدا، چلیپا، هلال احمر و کیمیا حضور دارند.

وی، هدف از برگزاری جشنواره رویش را، ارائه خلاقیت ها و توانمندیها و ایجاد رقابت سالم بین دانشجویان، ارتقاء ذائقه فرهنگی و هنری دانشجویان، معرفی کانونهای فرهنگی و هنری برتر و نیز دعوت از دانشجویان علاقه مند جهت همکاری در این واحدها ذکر کرد.

شریف زارعی، با اشاره به اینکه این جشنواره هر سال یکبار برگزار می شود خاطر نشان کرد: در این جشنواره تازه ترین خلاقیت ها و توانمندیهای دانشجویان در زمینه های مختلف فرهنگی، علمی،آموزشی، هنری، پرورشی دینی و مذهبی ارائه می شود. 

جشنواره رویش همه روزه از ساعت 9 صبح الی 20 شب پذیرای بازدید کنندگان در دانشگاه کاشان است.

 این جشنواره نهم آبان ماه جاری به کار خود پایان می دهد.





نظر شما :