دومین جشنواره حرکت دانشگاه کاشان، با معرفی انجمنهای علمی برتر به کار خود پایان داد

۰۳ آبان ۱۳۹۱ | ۱۳:۱۷ کد : ۵۳۱۰ فرهنگی
تعداد بازدید:۴۷۳
در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور حجت الاسلام محمدی معاون نهاد مقام معظم رهبری و آقای محمدشریف زارعی مدیر فرهنگی در تالار فیض، برگزار شد کلیپ شهدای علم وآماده سازی نمایشگاه به نمایش در آمد و در ادامه فینال مسابقات علمی برگزار شد.
دومین جشنواره حرکت دانشگاه کاشان، با معرفی انجمنهای علمی برتر به کار خود پایان داد

در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور حجت الاسلام محمدی معاون نهاد مقام معظم رهبری و آقای محمدشریف زارعی مدیر فرهنگی  در تالار فیض، برگزار شد کلیپ شهدای علم وآماده سازی نمایشگاه به نمایش در آمد و در ادامه فینال مسابقات علمی برگزار شد.

گفتنی است انجمن های علمی برتر هر دانشکده، طبق آئین نامه ارتقاء و رتبه بندی  و فعالیت در نمایشگاه و غرفه ها که از قبل به اطلاع دبیران رسیده بود، بررسی و انجمن های ذیل به عنوان انجمنهای برتر هر دانشکده انتخاب و از سوی مدیریت فرهنگی مورد تشویق قرار گرفتند .

انجمن علمی مهندسی کامپیوتر (دانشکده مهندسی  )

انجمن علمی ریاضی (دانشکده علوم کامپیوتر)

انجمن علمی باستان شناسی (دانشکده معماری و هنر)

انجمن علمی روان شناسی (دانشکده علوم انسانی)

شایان ذکر است این جشنواره  همراه با برپایی نمایشگاه توانمندیهای انجمن های علمی ، مسابقه علمی، نقاشی، طراحی، بازی فکری و کارگاه ها و سمینارهای تخصصی  و با حضور 17 انجمن علمی شامل : مهندسی برق، معدن، عمران، کامپیوتر، مکانیک، شیمی، علوم کامپیوتر، ریاضی، آمار، معماری، صنایع دستی، باستان شناسی، فرش، جامعه شناسی، روان شناسی، زبان و ادبیات فارسی و رباتیک ،    29 مهر لغایت 2 آبان ماه در دانشگاه کاشان برگزار گردید.






نظر شما :